Obravnavali bomo digitalno globalizacijo in priložnosti slovenskih podjetij. Globalni trgovinski in finančni tokovi se po krizi 2008 umirjajo (stagnirajo), digitalni podatkovni tokovi pa strmo naraščajo. Poleg prenosa dragocenih tokov informacij in idej sami po sebi omogočajo pretok blaga, storitev, financ in ljudi. Trgovina, kot je bila nekoč, je bila precej omejena zgolj na razvite države in podjetja. Digitalna oblika globalizacije pa daje možnost državam v razvoju, malim in novoustanovljenim podjetjem ter milijardam posameznikom. Digitalne platforme združujejo in povezujejo ljudi okrog sveta in omogočajo nove oblike globalnega trgovanja in bolj globalen trg dela. Digitalna prihodnost (mogoče s pomočjo virtualnega sveta (»metaverzum«)) želi povezovati ljudi po vsem svetu, obstajal naj bi zgolj en svet trgovanja, spoznavanja, ustvarjanja in zabavanja. Tako se zdi, da je digitalna globalizacija šele na začetku. Predstavili bomo dogajanje v digitalnem (hibridnem) globalnem »trgovanju« oziroma poslovanju in uspešne slovenske zgodbe v tem. Odgovarjali bomo tudi na vprašanja, kaj je treba storiti, da bo Slovenija še privlačnejša »domača osnova« za podjetja v novi digitalni/hibridni globalizaciji. Kaj razvoj novih (»born-digital«) podjetij pomeni za obstoječa (industrijska in storitvena) podjetja? Je to grožnja (jemanje najboljših kadrov ...) ali tudi priložnost za razvoj oziroma strateško preobrazbo tradicionalnih proizvodnih podjetij za doseganje višjih dodanih vrednosti?