ima več kot 20 let mednarodnih izkušenj na področju marketinga, strateškega upravljanja blagovnih znamk in komuniciranja.
Svojo poslovno pot je začela v agencijskem svetu, najprej v študentskih letih v agenciji Pristop, kasneje pa je vodila oddelek za odnose z javnostmi v agenciji Formitas BBDO. Konec leta 2000 se je preselila na naročniško stran in za štiri leta postala vodja službe za tržno komuniciranje pri Si.mobilu. V okviru Telekoma Avstrija, katerega del je bil Si.mobil (danes A1), je v naslednjih štirih letih zasedala direktorske položaje v Avstriji, Srbiji, na Hrvaškem in v Sloveniji. Leta 2017 je delovala kot samostojna svetovalka za strateško upravljanje blagovnih znamk in sodelovala s kar nekaj priznanimi podjetji in blagovnimi znamkami (BTC, Weiler – Swaty Comet …), konec tega leta pa je postala direktorica marketinga strateškega poslovnega področja Namazi v Atlantic Grupi.
V karieri je s svojimi ekipami prejela številne nagrade na različnih oglaševalskih festivalih v regiji, med drugim tudi nagrado IABC Gold Quill in kar nekaj nagrad effie.
Aktualni prispevki
- Marko Jazbec: Verjamem v partnerstva v panogi in zunaj nje25. september 2020
- Podjetja po pandemiji aktivno v digitalizacijo prodajnih poti18. september 2020
- Surovine pomembne za prehod na zeleno in digitalno gospodarstvo11. september 2020
- Marko Jazbec: Verjamem v partnerstva v panogi in zunaj nje
Povežite se z nami