Kovidna kriza je pokazala ranljivost in krhkost dobavnih verig. Kar je za nekatere udarec, je za druge lahko priložnost.
• Lahko Slovenija izkoristi vrzel, ki je v dobavnih verigah nastala v obdobju med epidemijo koronavirusa in po njej s tem, da se pravilno pozicionira kot gospodarstvo, ki oblikuje pomembne dele teh verig za evropske poslovne partnerje?
• Slovenija ima znanje in kapacitete za umeščanje v pomembne dobavne verige v mednarodnih poslovnih tokovih, toda ali zna to znanje in kapacitete ustrezno predstaviti in privabiti pomembne svetovne partnerje?
• Pomen nacionalne blagovne znamke za doseganje višje dodane vrednosti v EU.
• V čem je razlika pri poslovanju s podjetji iz Zahodne Evrope in preostalim svetom?
• Kako se pravilno predstaviti evropskim partnerjem, da bo Slovenija bolj prepoznavna od konkurenčnih srednjeevropskih držav, ki za enak ciljni trg (EU) tekmujejo s primerljivimi kompetencami?
Format: predstavitve (10')
Where
Dr. Jure Stojan, partner in direktor razvoja ter raziskav na Inštitut za strateške rešitve