Pon-Pet 09:00 - 15:00 izvozniki.dpc@delo.si 01 47 37 678

Startup Challenge

Meh synth Schlitz, tempor duis single-origin coffee ea next level ethnic fingerstache fanny pack nostrud.

Start up Challenge

Meh synth Schlitz, tempor duis single-origin coffee ea next level ethnic fingerstache fanny pack nostrud.

Mentor Program

Et leggings fanny pack, elit bespoke vinyl art party Pitchfork selfies master cleanse flexitarian.

Startup Networking

Meh synth Schlitz, tempor duis single-origin coffee ea next level ethnic fingerstache fanny pack nostrud.

Location

Grand Conference Hall - 881 7th Ave New York, NY

Meh synth Schlitz, tempor duis single-origin coffee ea next level ethnic fingerstache fanny pack nostrud.

Conference Schedule

This is sample of page tagline and you can set it up using page option
Expand All +
  • Izvozniki 2021

    5. oktober 2021

  • • Kako izkoristiti predsedovanje Svetu EU za krepitev izvoznega gospodarstva Slovenije? • Promocija slovenskega gospodarstva in kdo je bolje, da jo izvaja: politiki ali gospodarstveniki? • Ali znamo razložiti evropskim poslovnim partnerjem, v čem smo drugačni od konkurenčnih držav ter zakaj naj izberejo partnerstva z nami, ne z njimi? • Vloga in priložnosti gospodarske diplomacije za promocijo slovenskega gospodarstva in izvoznih partnerstev v luči predsedovanja Svetu EU. Format: moderiran, vizualno podprt pogovor z direktorji 1 na 1
    Where
    Janez Tomažič, novinar in urednik področja gospodarstva v medijski hiši Delo

  • Kovidna kriza je pokazala ranljivost in krhkost dobavnih verig. Kar je za nekatere udarec, je za druge lahko priložnost. • Lahko Slovenija izkoristi vrzel, ki je v dobavnih verigah nastala v obdobju med epidemijo koronavirusa in po njej s tem, da se pravilno pozicionira kot gospodarstvo, ki oblikuje pomembne dele teh verig za evropske poslovne partnerje? • Slovenija ima znanje in kapacitete za umeščanje v pomembne dobavne verige v mednarodnih poslovnih tokovih, toda ali zna to znanje in kapacitete ustrezno predstaviti in privabiti pomembne svetovne partnerje? • Pomen nacionalne blagovne znamke za doseganje višje dodane vrednosti v EU. • V čem je razlika pri poslovanju s podjetji iz Zahodne Evrope in preostalim svetom? • Kako se pravilno predstaviti evropskim partnerjem, da bo Slovenija bolj prepoznavna od konkurenčnih srednjeevropskih držav, ki za enak ciljni trg (EU) tekmujejo s primerljivimi kompetencami? Format: predstavitve (10')
    Where
    Dr. Jure Stojan, partner in direktor razvoja ter raziskav na Inštitut za strateške rešitve

  • • Vizija in strategija digitalnega in zelenega prehoda Slovenije: kje smo in kaj potrebujemo? Kakšna je pripravljenost slovenskega gospodarstva na digitalni in zeleni prehod? Kateri so ključni izzivi? • Katera so Sloveniji neposredno konkurenčna digitalna gospodarstva? • Predviden odziv Slovenije glede usmeritev in aktivnosti EU na področju krepitve strateške avtonomije v okviru prenovljene EU industrijske strategije. • Kako bi se moralo slovensko gospodarstvo pripraviti na izzive, povezane s strateško odvisnostjo EU, predvsem na področju ključnih surovin, od izvoza iz tretjih držav? • Ali je vpetost slovenskega gospodarstva v globalne verige vrednosti lahko prednost ali slabost glede na krepitev strateške avtonomije EU? • Kakšni bodo prihodnji trendi glede globalnih verig vrednosti? Bodo tukaj ključna sredstva Načrta za okrevanje in odpornost? • Ali je slovensko gospodarstvo po vašem mnenju odporno in pripravljeno na podobne izzive, kot je bila pandemija covida-19? • Katere so primerjalne prednosti Slovenije, ki jih lahko izkoristi naše digitalno gospodarstvo? • Lahko Slovenija postane nova Silicijeva dolina Evrope in kaj bi morali storiti za to? Format: okrogla miza
    Where
    Gregor Umek, vodja projekta Digitalno središče Slovenija - Tehnologija za ljudi (MGRT)


Latest News

Hurry Up!

Last year our tickets sold fast so don’t miss. Conference will start in

Our Speakers

This is sample of page tagline and you can set it up using page option